Tankar på en buss mitt på kvällen me kompletering i en säng mitt i natten

Tanterna flyttar sej som om jag hade pesten

Ungarna stirra på mej som om ja inte va en av resten
Ja må sticka ut i området där ja bor,
men ja e inte så rebellisk som du tror
Ja bor i en villa, men om den tycker ja inget illa
Den e liten å trång, de finn inte en enda ledig gång
I min kompiskrets kallas ja filip, fiskis, ja nästan va du vill
Om du undrar brukar ja dissa me citat
De kanske e för att ja e lat,
eller så har ja bara inget under byggt hat
Fast vänta lite nu, nu sitter ja här å ljuger
för ja hatar Hip Hop, Rn'B å Rap
Utövarna förkänar en stor fet Bitch Slap
Ja hatar sossar å moderater
De känns som stoera feta pirater
Fast nu ljög ja igen
MÅnga av mina vänner e moderater
å ingen av dom e minsann pirater


Kommentarer
Postat av: Hiphophater

"för ja hatar Hip Hop, Rn'B å Rap
Utövarna förkänar en stor fet Bitch Slap"

Hell yeah! grymm dickt bra jobbat!

2007-11-22 @ 20:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0